Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

Δεν Ξεχνώ


Δεν Ξεχνώ τους Χουντικούς, τον Καραμανλή, τον Γέρο της Δημοκρατίας, τους απογόνους αυτών και τους διαδόχους και υποστηρικτές αυτών!
Δεν ξεχνώ, τους ακροδεξιούς, τους δεξιούς και τους "σοσιαλιστές", ιδιαίτερα όταν έρχονται στον τόπο μου και μου λεν πως ο τόπος μου δεν τους αρέσει!
Όταν τους ρωτώ, τί είδαν από την Κύπρο και δεν τους άρεσε ( επειδή δεν έχει τη νυχτερινή ζωή της Αθήνας - sic ) μου απαντούν πως την είδαν σχεδόν όλη!
Εγώ τους λέω, πως δεν την είδαν όλη γιατί η μισή είναι κατεχόμενη.
Ο λόγος που είναι κατεχόμενη είναι επειδή οι Χουντικοί, οι Καραμανλήδες και οι Γέροι της Δημοκρατίας έβαλαν το χεράκι τους για την κατοχή.
Όταν θα πάψει να υπάρχει κατοχή, να κοπιάσουν οι ακροδεξιοί, οι δεξιοί και οι "σοσιαλιστές" αδελφοί Έλληνες να τους ξεναγίσουμε στον τόπο. Ως τότε καλύτερα να κάνουν αυτοκριτική. Αν δεν μπορούν να κάνουν αυτοκριτική, τότε καλύτερα να το ράβουν!

Δεν υπάρχουν σχόλια: